Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 5  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu + druh.dok = "^ujep_us_auth 0104554 xkni^"
  1. Arts marketing : marketing umění a kulturního dědictví / Radka Johnová, Jitka Černá a kol.   .  Praha :  Oeconomica,  2007 . 243 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr21/000
  2. Komunikační potenciál malé galerie, Galerie Rampa / [autoři textů Klára Bartášková ... et al. ; editorky Jitka Černá ... et al.]   .  Ústí nad Labem :  Fakulta umění a designu Univerzity Jana Evangelisty Purkyně,  c2012 . [55] s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad B80/000
    volný výběr20/000
  3. Public relations : (komunikace organizací) / Jitka Černá, Milan Kašík, Vilém Kunz   .  Praha :  Vysoká škola finanční a správní,  2006 . 87 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr20/000
  4. Vstup do kurátorství cestou alternativní výtvarné scény / kolektiv autorů Jitka Černá ... [et al.]   .  Ústí nad Labem :  Fakulta umění a designu Univerzity Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem,  c2011 . 68 s., [6] s. obr. příl.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad B80/000
    volný výběr20/000
  5. Výstava Velmi křehké vztahy, obraz rodiny v současném umění : kurátorský a marketingový přístup k výstavě / [kolektiv autorek Jitka Černá ... et al.]   .  Ústí nad Labem :  Fakulta umění a designu Univerzity Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem,  2010 . 85 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr40/000


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.