Výsledky vyhledávání
- Prístupy k aktivitám tvorby modelu marketingovej komunikácie : VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov : vedecké state / autori: Viera Čihovská, Jaroslav Kita, Pavol Kita, Jamal Hassan, Marta Pavliková, Lukáš Zendulka, Patrícia Kollár, Jan Keresty, Jan Strellinger, Veronika Kitová Mazalanová ; zostavil: Pavol Kita . Bratislava : Ekonóm, 2018 . 119 stran
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 2 0/0 0 0 - Retail in territory [elektronický zdroj] / Pavol Kita et al. . Ústí nad Labem : Univerzita J.E.Purkyně v Ústí nad Labem, 2015 . 1 CD-ROM
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad A 2 0/0 0 0