Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 3  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^ujep_us_auth 0213993^"
  1. Jak vnímáme sexistickou reklamu? : Reprezentativní výzkum postojů české veřejnosti a kvalitativní sonda do zkušenosti mladých lidí s reklamou / autorský tým: Eva Bartáková, Lucie Čechovská, Eva Čivrná, Petra Havlíková, Krystýna Pešáková ; CVVM SOÚ AV ČR   .  Brno : NESEHNUTÍ, 2019 . 63 stran
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr10/000
  2. Právo versus sexismus : metodický pohled na sexistické reklamy / Petra Havlíková, Jana Kvasnicová, Martin Šaroch, Pavla Špondrová   .  Brno : Nesehnutí, 2018 . 59 stran
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr10/000
  3. Sexistická reklama / editorky: Petra Havlíková, Jana Kvasnicová   .  Brno : Nesehnutí, 2020 . 197 stran
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr10/000


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.