Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 6  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^ujep_us_auth 0100080^"
  1. The educational values of tourism / Karol Görner, Zygmunt Sawicki, Bogumiła Szulc   .  [Hradec Králové] : Gaudeamus, 2018 . 125 stran
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr10/000
  2. Miesto turistiky a pohybových aktivít v prírodě v spôsobe života mladej populácie veku 12-15 rokov na začiatku nového storočia / Karol Görner, Jaroslav Kompán   .  Bánská Bystrica :  Univerzita Mateja Bela, Fakulta humanitných vied,  2008 . 131 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr20/000
  3. Možnosti uplatnenia turistiky a pohybových aktivít v prirode v spôsobe života mladej populácie / Jaroslav Kompán, Karol Görner   .  Bánská Bystrica :  Univerzita Mateja Bela, Fakulta humanitných vied,  2007 . 63 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr10/000
  4. Optimisation of athletes' training loads at the initial stage of schooling / edited by Krzysztof Prusik, Karol Görner, Ladislav Pyšný   .  Ústí nad Labem :  Faculty of Education, Jan Evangelista Purkyně University,  c2010 . 168 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr20/000
  5. Pešia turistika a pobyt v prírode z pohľadu ich všestranného využitia / Görner Karol, Pyšný Ladislav, Kompán Jaroslav   .  Ústí nad Labem :  Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Ústav zdravotnických studií,  2007 . 109 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr11/000
  6. Predpoklady študentov pre výkon povolania učiteľa telesnej výchovy / Mirosława Szark-Eckardt, Karol Görner, Dominika Petrů, Martin Dlouhý   .  Ústí nad Labem : Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta, 2022 . 168 stran
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr40/000


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.