Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 23  
Váš dotaz: Autor-kód záznamu = "^ujep_us_auth m0516027^"
  1. Evropské marketingové prostředí / Miroslav Foret, Oldřich Šašinka, Petr Procházka   .  Praha :  Computer Press,  1999 . ix, 100 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    kat. politologie a filozofie FF00/100
    volný výběr10/000
  2. Export a marketing na zahraničních trzích / Robert W. Pricer, Miroslav Foret   .  Brno :  Masarykova univerzita,  1995 . 121 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr10/000
  3. Jak dopadnou volby? : poznatky z domácích i zahr. výzkumů volebního chování a rozhodování / Miroslav Foret ; [spoluprac.] Petr Rožňák   .  Brno :  Mezinárodní politologický ústav : Vojenská akademie,  1992 . 72 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad E10/000
  4. Jak rozvíjet místní cestovní ruch / Miroslav Foret, Věra Foretová   .  Praha :  Grada,  2001 . 178 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr10/000
  5. Komunikace s veřejností / Miroslav Foret   .  Brno :  Masarykova univerzita,  1994 . 206 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad D41/000
    sklad E10/000
  6. Komunikující město / Věra Foretová, Miroslav Foret   .  Brno :  Masarykova univerzita,  1996 . 107 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad D20/000
  7. Management organizace a management destinace / Miroslav Foret   .  Ostrava : Key Publishing s.r.o., 2016 . 78 stran
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr10/000
  8. Marketing pro začátečníky / Miroslav Foret   .  Brno :  Computer Press,  2008 . viii, 152 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr11/000
  9. Marketing : základy a postupy / Miroslav Foret, Petr Procházka, Josef Vaculík, Kateřina Kopřivová, Nikola Foret   .  Praha :  Computer Press,  2001 . 162 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr50/000
  10. Marketing : základy a principy / Miroslav Foret, Petr Procházka, Tomáš Urbánek   .  Brno :  Computer Press,  2003 . vii, 199 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad D20/000
    sklad E10/000
    volný výběr121/000

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.