Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 90  
Váš dotaz: Věcné téma = "značky"
  1. Analýza a hodnocení brand name mobilních telekomunikačních společností v ČR : [rukopis] Petr Oppenheimer   .  2002 . 50 s., 4 s. příl.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  2. Analýza marketingového mixu výrobků privátních značek společnosti Kaufland ČR, v. o. s. a jeho dopadu na vývoj prodejů těchto výrobků [rukopis] / Jakub Hladký   .  2012 . 44 l.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  3. Analýza postojů cílové skupiny pro positioning značky / Šimon Brož   .  2022 . 53 stran
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  4. Analýza trhu produktů biologického zemědělství [rukopis] = Market analysis of biological agronomy products / Linda Nebeská   .  2008 . 70 l., 9 l. příl.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  5. Analýza vlastní značky,,K-Classic" společnosti Kaufland [rukopis] / Michaela Skokanová   .  2012 . 49 l., [3] l. příl.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  6. Analýza zmetkovitosti v sériové výrobě ve společnosti ML-Tuning, spol. s r. o. / Michal Paďour   .  2017 . 48 listů, 7 nečíslovaných listů příloh
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  7. Anglické písničky pro děti [hudebnina] / Christopher Barickman ; [instrumentace písní Pavel Novotný]   .  Brno :  Computer Press,  2007 . 1 zpěvník (40 s.)
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad E10/000
  8. Bez loga / Naomi Kleinová ; [přeložil Pavel Kaas]   .  Praha :  Argo ; Dokořán,  2005 . 510 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr20/000
  9. Brand building : budování obchodní značky : vytvoření silné značky a její úspěšné zavedení na trh / David A. Aaker ; [překlad Vilém Jungmann]   .  Brno :  Computer Press,  2003 . xiv, 312 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr10/000
  10. Brand management : budování značky od vize k cíli / David Taylor ; [překlad Vladimír Paulíny]   .  Brno :  Computer Press,  2007 . xiii, 226 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr10/000

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.