Výsledky vyhledávání
- 10 smrtelných marketingových hříchů : jak je rozpoznat a nespáchat / Philip Kotler ; [překlad Jiří Adamík, Josef Malý] . Praha : Grada, 2005 . 139 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 1 0/0 0 0 - Analýza marketingového mixu firmy Okay Česká Lípa [rukopis] / Petr Janus . 2014 . 46 l., [30] l. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Analýza marketingového prostředí velkoobchodu s elektromateriálem / Alena Brázdová . 2017 . 51 listů
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Analýza marketingových nástrojů F I OKNA a.s. [rukopis] / Veronika Tobiášová . 2014 . 61 l.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Aplikácia multiagentových simulácií v marketingovom manažmente podniku / Martin Babiak . Vysoká škola ekonomická v Praze.Nová teorie ekonomiky a managementu organizací.s. 27-36.
- B-to-B marketing : strategická marketingová analýza pro vytváření tržních příležitostí / Hana Lošťáková . Praha : Professional Publishing, 2005 . 186 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 1 0/0 0 0 - Brand management : budování značky od vize k cíli / David Taylor ; [překlad Vladimír Paulíny] . Brno : Computer Press, 2007 . xiii, 226 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 1 0/0 0 0 - Determinace konkurenční výhody ČSOB a.s. na trhu ČR [rukopis] / Dominika Kazdová . 2014 . 50 l., [2] l. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Global marketing management / Warren J. Keegan, with Elyse Arnow Brill, Sandeep Puri . Boston : Pearson 2014 . 479 s.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 1 0/0 0 0