Výsledky vyhledávání
- Academy of Marketing Science review [elektronický zdroj]. . [Vancouver, Wash.] : Academy of Marketing Science
- Acceptance and usage of technology through the digital user experience / edited by Nedra Bahri-Ammari and Imene Ben Yahia-Boumaiza . Newcastle upon Tyne : Cambridge Scholars Publishing, 2022 . vi, 205 stran
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace EK - Siviček Ing. 0 0/1 0 0 - Advanced introduction to consumer behavior analysis / Gordon Foxall . Cheltenham : Edward Elgar Publishing, 2017 . xi, 139 stran
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace PE - Slavík dr. 0 0/1 0 0 - Advances in consumer research [elektronický zdroj] . . [Urbana, Ill., Association for Consumer Research, 1974- . v.
- Alchymie : kouzlo značky a podivuhodná věda úspěchu marketingových nápadů, které nedávají smysl / Rory Sutherland ; překlad Lenka Lichtenberg . V Brně : Jan Melvil Publishing, 2021 . 400 stran
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 1 0/0 0 0 - Alternativní potravinové sítě - česká cesta / Jan Spilková a kol. . Praha : Univerzita Karlova, nakladatelství Karolinum, 2016 . 184 stran
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 0 0/0 1 0 - Analýza faktorů ovlivňujících poptávku po produkci vybrané firmy [rukopis] = Analysis of factors and their effect on production of the chosen company / Lucie Masopustová . 2010 . 50 l., [2] l. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Analýza chování spotřebitelů počítačových her se zaměřením na jejich motivy [rukopis] / Vít Šťastný . 2014 . 56 l., [3] l. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Analýza kupního chování studentů při výběru mobilního telefonu [rukopis] / Adam Sládek . 2014 . 45 l., [5] l. příl.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Analýza nákupní činnosti [rukopis] / Veronika Bělohoubková . 2010 . 48 l.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0