Výsledky vyhledávání
- Doing research/reading research : re-interrogating education / Paul Dowling and Andrew Brown . London ; New York : Routledge, Taylor & Francis Group 2010 . xiv, 205 stran
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 1 0/0 0 0 - Fehler und Umgang mit Fehlern im DaF-Unterricht [rukopis] / Vladimíra Bolková . 2023 . 79 l.
- Fenomén hry ve výtvarné výchově z historiografického a současného pohledu [rukopis] / Kamila Bohdálková . 2013 . 143 l.
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace sklad C 0 0/1 0 0 - Informační bezpečnost žáků základních škol : lekce v knihovnách / Pavla Kovářová . Brno : Filozofická fakulta, Masarykova univerzita, 2019 . 261 stran
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 1 0/0 0 0 - Jak se učitelé učí : cestou profesního rozvoje k dialogickému vyučování / Klára Šeďová, Roman Švaříček, Martin Sedláček, Zuzana Šalamounová . Brno : Masarykova univerzita, 2016 . 325 stran
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 1 0/0 0 0 - Když výzkum mění praxi : deset příběhů učitelů a akademiků zapojených do akčního výzkumu / David Greger, Jaroslava Simonová, Martin Chvál, Jana Straková (eds.) . [Praha] : Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2020 . 260 stran
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 1 0/0 0 0 - Možnosti objektivizace hodnocení metakognitivního myšlení žáků v reálné praxi : výběr příkladů z portfolií učitelů matematiky realizujících akční výzkum / Jaroslav Říčan, Vlastimil Chytrý, Petr Sucháček, Miloš Makovský . Most : Hněvín, 2023 . 95 stran
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 4 0/0 0 0 - Pojmové mapy ve vzdělávání : didaktická specifika pojmového mapování = Concept maps in education : didactic aspects of concept mapping / Petra Vaňková . Praha : Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2018 . 141 stran
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 1 0/0 0 0 - Tandemové divadlo - tandemové lekce : prvky a nástroje dramatického umění jako prostředek komunikace v rodině dítěte se sluchovým postižením / Kateřina Jebavá . Brno : JAMU, 2016 . 201 stran
Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace volný výběr 1 0/0 0 0