Výsledky vyhledávání

Nalezeno záznamů: 4  
Váš dotaz: Věcné téma = "advertising strategy"
  1. Internetová reklama jako průnik klasické reklamy a přímého marketingu [rukopis] = The internet advertisement as an intersection of a classical advertisement and direct marketing / Kateřina Gruntová   .  2010 . 75 l., [9] l. příl.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100
  2. Reklama : jak dělat reklamu / Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš   .  Praha : Grada, 2018 . 232 stran
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr10/000
  3. Reklama : jak dělat reklamu / Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš   .  Praha :  Grada,  2010 . 208 s.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    volný výběr10/000
  4. Zprostředkování reklamních strategií žákům a studentům v hodinách výtvarné výchovy [rukopis] / Jana Petrusová   .  2013 . 84 l.
    Umístění Volné Nedostupné/Prezenčně Vypůjčené Rezervace
    sklad C00/100


  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.