Počet záznamů: 1  

Marketingové aktivity restaurace Dobrá Bašta

  1. Údaje o názvuMarketingové aktivity restaurace Dobrá Bašta / Daniel Horn
    Osobní jméno Horn, Daniel, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Fyz.popis76 stran : grafy, schémata + 1 CD
    PoznámkyVedoucí práce Michaela Jánská. Oponent Marek Vokoun
    AbstraktRestaurace, stejně jako mnohé další tržní subjekty, v současnosti čelí krizi a bojují o své přežití. Tento nepříznivý stav je způsoben pandemií nemoci COVID-19. Tomuto stavu proto musí restaurace přizpůsobit své marketingové aktivity. Cílem této práce bylo vyhodnocení marketingových aktivit restaurace Dobrá Bašta v porovnání s jejími vybranými konkurenty ve městě Litoměřice v době pandemie a následná úprava těchto aktivit pro možné budoucí využití. Metodická část práce blíže popisovala analytický postup a to nejprve skrze konkurenční analýzu restaurace společně s její vybranou konkurencí a to s důrazem na analýzu vybraných marketingových aktivit. Dále na základě dotazníkového šetření byl blíže charakterizován dopad těchto marketingových aktivit restaurací na své zákazníky. Výsledky této práce byly následně vyhodnoceny prostřednictvím bodového multikriteriálního vyhodnocení, které je navíc opřeno o výsledky metody TOPSIS. Výsledky bodového multikriteriálního vyhodnocení stanovily výhody a nevýhody restaurace Dobrá Bašta nad její konkurencí a možné budoucí marketingové směry. Provedená analýza nabízí pro Dobrou Baštu řešení, které do budoucna může přinést lepší konkurenční pozici mezi vybranými restauracemi, a zároveň pozitivně reflektuje významnost dopadu marketingových aktivit na konečného zákazníka.
    Restaurants, like many other market players, are currently facing a crisis and struggling to survive. This unfavourable condition is caused by the COVID-19 pandemic. Therefore, restaurants must adapt their marketing activities to this situation. The aim of this thesis was to evaluate the marketing activities of the restaurant Dobrá Bašta in comparison with its selected competitors in the city Litoměřice during the pandemic and the subsequent adjustment of these activities for possible future use. The methodological part of the thesis described the analytical procedure in more detail, first through the competitive analysis of the restaurant together with its selected competition, with an emphasis on the analysis of selected marketing activities. Furthermore, the impact of these restaurant marketing activities on their customers was characterized on the basis of a questionnaire survey. The results of this thesis were subsequently evaluated through point multi-criteria evaluation, which is also based on the results of the TOPSIS method. The results of the multi-criteria point evaluation determined the advantages and disadvantages of the Dobrá Bašta over its competitors and possible future marketing directions. The performed analysis offers a solution for Dobrá Bašta, which in the future can bring a better competitive position among selected restaurants, and at the same time positively reflects the significance of the impact of marketing activities on the customer.
    Dal.odpovědnost Jánská, Michaela (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Vokoun, Marek (oponent)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketingová komunikace * konkurenceschopnost * spotřebitelské chování * covid-19
    Předmět.hesla Litoměřice (Česko)
    Předmět.hesla restaurace * marketingové aktivity * zákazník * konkurence * koronavirus * pandemie * krize * restaurant * marketing activities * customer * competition * coronavirus * pandemic * crisis
    Forma, žánr diplomové práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8:316.77 * 005.332.4 * 339.137.2 * 366.1 * 616.921.5 * 616.98:578.834 * (437.315) * (437.15) * (043)378.2
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00187770
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 139163300713916sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.