Počet záznamů: 1  

Marketingové aktivity restaurace Dobrá Bašta

  1. Údaje o názvuMarketingové aktivity restaurace Dobrá Bašta / Daniel Horn
    Osobní jméno Horn, Daniel, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vytvoření/vznik2022
    Fyz.popis76 stran : grafy, schémata + 1 CD
    PoznámkyVedoucí práce Michaela Jánská. Oponent Marek Vokoun
    Pozn.o dizertaciDiplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 2022
    Dal.odpovědnost Jánská, Michaela (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Vokoun, Marek (oponent)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketingová komunikace * konkurenceschopnost * spotřebitelské chování * covid-19
    Předmět.hesla Litoměřice (Česko)
    Předmět.heslarestaurace marketingové aktivity zákazník konkurence koronavirus pandemie krize restaurant marketing activities customer competition coronavirus pandemic crisis
    Forma, žánr diplomové práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8:316.77 * 005.332.4 * 339.137.2 * 366.1 * 616.921.5 * 616.98:578.834 * (437.315) * (437.15) * (043)378.2
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00187770
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 139163300713916sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.