Počet záznamů: 1
Strategický marketing
Údaje o názvu Strategický marketing : pro kombinovanou formu studia / Jaroslava Dědková Osobní jméno Dědková, Jaroslava, 1967- (autor) Údaje o vydání Vydání 1. Nakladatel Liberec : Technická univerzita v Liberci, 2017 Fyz.popis 147 stran : ilustrace ; 21 cm ISBN 978-80-7494-353-9 (brožováno) Poznámky Nad názvem: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta, katedra marketingu a obchodu Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Dal.odpovědnost Technická univerzita v Liberci. Katedra marketingu a obchodu (nakladatel, vydavatel) Předmět.hesla strategický marketing * strategic marketing Forma, žánr učebnice vysokých škol * textbooks (higher) Konspekt 658 - Řízení a správa podniku 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 658.8:005.21 * (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. Knihy Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info SA 68 3300049564 volný výběr P712 2017 Doba výp. 31 dní
Počet záznamů: 1