Počet záznamů: 1  

Technická univerzita v Liberci. Katedra marketingu a obchodu

  1. Jméno korporaceTechnická univerzita v Liberci. Katedra marketingu a obchodu
    Odkaz viz.Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta. Katedra marketingu a obchodu
    Viz též Technická univerzita v Liberci. Katedra marketingu
    Zdroj nalezených informacíUngerman, Otakar: Využití sociálních médií malými a středními podniky v komunikaci se spotřebitelem, 2014 (autoritní forma) ; www(Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta, Katedra marketingu a obchodu), cit. 11. 2. 2015 (autoritní forma, odkaz viz též)
    DatabázeSoubor jmen korporací
    Odkazy (1) - Soubor jmen korporací
    (2) - Knihy
Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.