Technická univerzita v Liberci. Katedra marketingu a obchodu
Jméno korporace
Technická univerzita v Liberci. Katedra marketingu a obchodu
Odkaz viz.
Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta. Katedra marketingu a obchodu
Viz též
Technická univerzita v Liberci. Katedra marketingu
Zdroj nalezených informací
Ungerman, Otakar: Využití sociálních médií malými a středními podniky v komunikaci se spotřebitelem, 2014 (autoritní forma) ; www(Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta, Katedra marketingu a obchodu), cit. 11. 2. 2015 (autoritní forma, odkaz viz též)
Databáze
Soubor jmen korporací
Odkazy
(1) - Soubor jmen korporací
(2) - Knihy
Počet záznamů: 1
openseadragon
Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom
jak používáme cookies.