Počet záznamů: 1
Marketingové plánování jazykové školy jako prostředek úspěšného přežití na konkurenčním trhu
Údaje o názvu Marketingové plánování jazykové školy jako prostředek úspěšného přežití na konkurenčním trhu : [rukopis] Ivona Schořová Osobní jméno Schořová, Ivona (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2001 Fyz.popis 51 s., 10 s. příl. Pozn.o dizertaci Univerzita Jana Evangelisty Purkyně (Ústí n. L.). Fakulta sociálně ekonomická. Katedra ekonomie podnikání Dal.odpovědnost Celer, Čeněk, 1954- (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla marketing * vzdělávání Forma, žánr bakalářské práce MDT 339.1 * 37 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-BP 1486 4212112826 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1