Počet záznamů: 1  

Marketingové plánování jazykové školy jako prostředek úspěšného přežití na konkurenčním trhu

  1. Údaje o názvuMarketingové plánování jazykové školy jako prostředek úspěšného přežití na konkurenčním trhu : [rukopis] Ivona Schořová
    Osobní jméno Schořová, Ivona (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2001
    Fyz.popis51 s., 10 s. příl.
    Pozn.o dizertaciUniverzita Jana Evangelisty Purkyně (Ústí n. L.). Fakulta sociálně ekonomická. Katedra ekonomie podnikání
    Dal.odpovědnost Celer, Čeněk, 1954- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketing * vzdělávání
    Forma, žánr bakalářské práce
    MDT339.1 * 37
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 14864212112826sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.