Počet záznamů: 1  

Užití emocí v reklamní tvorbě

  1. DA 3843
    Čermáková, Marie, 1990-
    Užití emocí v reklamní tvorbě [rukopis] / Marie Čermáková. -- 2014. -- 28 l. : barev. il. + 1 CD-ROM. -- Ved. práce Miroslav Vojtěchovský. -- Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá ve své teoretické části emocemi z psychologického hlediska a poté se zabývá jejich vztahem k marketingu a reklamě. Rozebírá reklamní strategii společnosti Nike, na kterou navazuje výstupem v praktické části.. -- Abstrakt: Thesis is focusing on emotions (definition, psychology theories) and their relationship to marketing and advertising. It analyzes advertising strategy of Nike company, which is connected to the practical part of thesis.
    Vojtěchovský, Miroslav, 1947-2024. Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Ateliér aplikovaná a reklamní fotografie
    umělecká fotografie. reklama a propagace. emoce. neuromarketing. marketing. Nike. emotions. neuromarketing. advertising. bakalářské práce
    77.04. 659.1. 159.942. (043)378.22

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.