Počet záznamů: 1  

Užití emocí v reklamní tvorbě

  1. Údaje o názvuUžití emocí v reklamní tvorbě [rukopis] / Marie Čermáková
    Osobní jméno Čermáková, Marie, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2014
    Fyz.popis28 l. : barev. il. + 1 CD-ROM
    PoznámkyVed. práce Miroslav Vojtěchovský
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta umění a designu, 2014
    Dal.odpovědnost Vojtěchovský, Miroslav, 1947- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Ateliér aplikovaná a reklamní fotografie (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla umělecká fotografie * reklama a propagace * emoce
    Předmět.heslaneuromarketing marketing Nike emotions neuromarketing advertising
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt77 - Fotografie. Fotografické postupy
    MDT77.04 * 659.1 * 159.942 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00170961
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 38433300703843sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.