Počet záznamů: 1  

Strategický marketing

  1. Údaje o názvuStrategický marketing : pro kombinovanou formu studia / Jaroslava Dědková
    Osobní jméno Dědková, Jaroslava, 1967- (autor)
    Údaje o vydáníVydání 1.
    NakladatelLiberec : Technická univerzita v Liberci, 2017
    Fyz.popis147 stran : ilustrace ; 21 cm
    ISBN978-80-7494-353-9 (brožováno)
    PoznámkyNad názvem: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta, katedra marketingu a obchodu
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Dal.odpovědnost Technická univerzita v Liberci. Katedra marketingu a obchodu (nakladatel, vydavatel)
    Předmět.hesla strategický marketing * strategic marketing
    Forma, žánr učebnice vysokých škol * textbooks (higher)
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT658.8:005.21 * (075.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    SA 683300049564volný výběr P712 2017Doba výp. 31 dní
    Strategický marketing

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.