Počet záznamů: 1
Vliv Facebook reklamy na prodejnost produktů u firmy Penax, s. r. o
Údaje o názvu Vliv Facebook reklamy na prodejnost produktů u firmy Penax, s. r. o [rukopis] / Jan Nechuta Osobní jméno Nechuta, Jan, 2003- (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2025 Fyz.popis 54 l. (69 968 znaků) : grafy, tab. Poznámky Ved. práce Michaela Jánská. Oponent Tereza Šulanová Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 0 Dal.odpovědnost Jánská, Michaela (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
Šulanová, Tereza, 1997 - (oponent)Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla Facebook interakce reklama prodejnost Facebook Interactions advertising sales performance Forma, žánr bakalářské práce MDT (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00198060 Druh dok. Vysokoškolské práce
Počet záznamů: 1