Počet záznamů: 1  

Online branding české značky HICHIC

  1. Údaje o názvuOnline branding české značky HICHIC [rukopis] / Michaela Janatová
    Osobní jméno Janatová, Michaela, 2003- (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2025
    Fyz.popis65 l. (91 101 znaků) : portréty, grafy, tab.
    PoznámkyOponent Marta Žambochová. Ved. práce Michaela Jánská
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 0
    Dal.odpovědnost Žambochová, Marta (oponent)
    Jánská, Michaela (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.heslaInstagram online branding značka obsah e-WOM obsahová politika angažovanost Instagram online branding brand content e-WOM content policy engagement
    Forma, žánr bakalářské práce
    MDT(043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00198038
    Druh dok.Vysokoškolské práce

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.