Počet záznamů: 1  

Marketingová komunikace B2B firmy při zavedení nového produktu na trh

  1. Údaje o názvuMarketingová komunikace B2B firmy při zavedení nového produktu na trh [rukopis] / Milada Čápová
    Osobní jméno Čápová, Milada, 1999- (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2022
    Fyz.popis76 l. : schémata, tab.
    PoznámkyVed. práce Lucie Povolná. Oponent Marek Vokoun
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 0
    Dal.odpovědnost Povolná, Lucie (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Vokoun, Marek, 1997 - (oponent)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.heslaB2B trh B2B marketingová komunikace nový produkt B2B market B2B marketing communication new product
    Forma, žánr bakalářské práce
    MDT(043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00187730
    Druh dok.Vysokoškolské práce

Počet záznamů: 1