Počet záznamů: 1
Marketingová komunikace B2B firmy při zavedení nového produktu na trh
Údaje o názvu Marketingová komunikace B2B firmy při zavedení nového produktu na trh [rukopis] / Milada Čápová Osobní jméno Čápová, Milada, 1999- (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2022 Fyz.popis 76 l. : schémata, tab. Poznámky Ved. práce Lucie Povolná. Oponent Marek Vokoun Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 0 Dal.odpovědnost Povolná, Lucie (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
Vokoun, Marek, 1997 - (oponent)Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla B2B trh B2B marketingová komunikace nový produkt B2B market B2B marketing communication new product Forma, žánr bakalářské práce MDT (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00187730 Druh dok. Vysokoškolské práce
Počet záznamů: 1