Počet záznamů: 1  

Prístupy k aktivitám tvorby modelu marketingovej komunikácie

  1. Údaje o názvuPrístupy k aktivitám tvorby modelu marketingovej komunikácie : VEGA 1/0066/18 Model marketingovej komunikácie na zdravie orientované nákupné správanie spotrebiteľov : vedecké state / autori: Viera Čihovská, Jaroslav Kita, Pavol Kita, Jamal Hassan, Marta Pavliková, Lukáš Zendulka, Patrícia Kollár, Jan Keresty, Jan Strellinger, Veronika Kitová Mazalanová ; zostavil: Pavol Kita
    Osobní jméno Čihovská, Viera, 1948- (autor)
    NakladatelBratislava : Ekonóm, 2018
    Fyz.popis119 stran : ilustrace
    ISBN978-80-225-4541-9 (brožováno)
    PoznámkyNad názvem: Ekonomická univerzita v Bratislave, Obchodná fakulta
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografické odkazy
    Dal.odpovědnost Kita, Jaroslav, 1949- (autor)
    Kita, Pavol, 1977- (autor)
    Hassan, Jamal (autor)
    Pavliková, Marta (autor)
    Zendulka, Lukáš (autor)
    Kollár, Patrícia (autor)
    Keresty, Jan (autor)
    Strelinger, Jan (autor)
    Kitová Mazalanová, Veronika (autor)
    Předmět.hesla spotřebitelské chování * marketingová komunikace
    Forma, žánr stati
    Konspekt366 - Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele
    MDT366.1 * 658.8:316.77 * (049)
    Země vyd.Slovensko
    Jazyk dok.slovenština
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    KB 271283300044902volný výběr P760 2018Doba výp. 31 dní
    KB 271283300044903volný výběr P760 2018Doba výp. 31 dní

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.