Počet záznamů: 1  

Od lokálních mítinků k politickému marketingu

  1. Údaje o názvuOd lokálních mítinků k politickému marketingu : teorie a vývoj politické komunikace a volebních kampaní / Eva Bradová
    Osobní jméno Lebedová, Eva, 1981- (autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajeBrno : Masarykova univerzita, 2005
    Fyz.popis106 s. : il. ; 21 cm
    ISBN80-210-3800-4
    EdiceMonografie ; sv. 14
    Poznámky400 výt
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy.
    Předmět.hesla propaganda * volební kampaň * politická komunikace
    Forma, žánr studie
    Konspekt321 - Politologie
    MDT316.772.4:32 * 324:342.849.2 * 329.1/.6
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    P-S 184293149272934kat. politologie a filozofie FFpouze prezenčně
    Od lokálních mítinků k politickému marketingu

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.