Počet záznamů: 1  

Marketingový informační systém, problémy vzniku a praktického využívání

  1. Údaje o názvuMarketingový informační systém, problémy vzniku a praktického využívání : [rukopis] Josef Povolný
    Osobní jméno Povolný, Josef (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje1995
    Fyz.popis50 s., 7 s. příl. : schema
    Pozn.o dizertaciUniverzita Jana Evangelisty Purkyně (Ústí n. L.). Fakulta sociálně ekonomická. Katedra ekonomie podnikání
    Dal.odpovědnost Peterka, Vadim (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketing * obchodní podniky * podnikové informační systémy
    Forma, žánr bakalářské práce
    MDT339.1 * 659.2
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 77 a4212102809sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.