Počet záznamů: 1
Marketingový informační systém, problémy vzniku a praktického využívání
Údaje o názvu Marketingový informační systém, problémy vzniku a praktického využívání : [rukopis] Josef Povolný Osobní jméno Povolný, Josef (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 1995 Fyz.popis 50 s., 7 s. příl. : schema Pozn.o dizertaci Univerzita Jana Evangelisty Purkyně (Ústí n. L.). Fakulta sociálně ekonomická. Katedra ekonomie podnikání Dal.odpovědnost Peterka, Vadim (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla marketing * obchodní podniky * podnikové informační systémy Forma, žánr bakalářské práce MDT 339.1 * 659.2 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-BP 77 a 4212102809 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1