Počet záznamů: 1
Úvod do praxe mediální komunikace
Údaje o názvu Úvod do praxe mediální komunikace / Daniel Váňa, Petr Horký Osobní jméno Váňa, Daniel (autor) Údaje o vydání Vydání první Nakladatel Praha : Oeconomica, nakladatelství VŠE, 2017 Fyz.popis 85 stran ; 30 cm ISBN 978-80-245-2190-9 (brožováno) : Kč 106,00 Edice Vysokoškolská skripta Edice/vedl.záhl. Vysoká škola ekonomická v Praze. Vysokoškolská skripta Poznámky Nad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Národohospodářská fakulta Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Dal.odpovědnost Horký, Petr, 1973- (autor) Dal.odpovědnost Vysoká škola ekonomická v Praze. Národohospodářská fakulta (nakladatel, vydavatel) Předmět.hesla mediální komunikace * communication in mass media Forma, žánr učebnice vysokých škol * textbooks (higher) Konspekt 316.4/.7 - Sociální interakce. Sociální komunikace 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 316.772.4 * (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. Knihy Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info SB 511 3300044792 volný výběr M230 2017 Doba výp. 31 dní
Počet záznamů: 1