Počet záznamů: 1
Marketingový mix společnosti Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem
Údaje o názvu Marketingový mix společnosti Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem [rukopis] / Kamila Šťastná Osobní jméno Šťastná, Kamila, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2013 Fyz.popis 59 s (10 075 znaků) : il., grafy, tab. Poznámky Ved. práce Helena Michajlovská. Oponent Michaela Jánská Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2014 Dal.odpovědnost Michajlovská, Helena (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
Jánská, Michaela (oponent)Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla Marketingový mix konkurence marketingový výzkum SWOT analýza Marketing tools rival marketing inquiry SWOT analysis Forma, žánr bakalářské práce MDT (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00165817 Druh dok. Vysokoškolské práce
Počet záznamů: 1