Počet záznamů: 1  

Marketingový mix společnosti Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem

  1. Údaje o názvuMarketingový mix společnosti Clarion Congress Hotel v Ústí nad Labem [rukopis] / Kamila Šťastná
    Osobní jméno Šťastná, Kamila, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2013
    Fyz.popis59 s (10 075 znaků) : il., grafy, tab.
    PoznámkyVed. práce Helena Michajlovská. Oponent Michaela Jánská
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2014
    Dal.odpovědnost Michajlovská, Helena (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Jánská, Michaela (oponent)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.heslaMarketingový mix konkurence marketingový výzkum SWOT analýza Marketing tools rival marketing inquiry SWOT analysis
    Forma, žánr bakalářské práce
    MDT(043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00165817
    Druh dok.Vysokoškolské práce

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.