Počet záznamů: 1
Marketingová strategie města Žatec v oblasti cestovního ruchu
Údaje o názvu Marketingová strategie města Žatec v oblasti cestovního ruchu [rukopis] / Jitka Jarolímová Osobní jméno Jarolímová, Jitka, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2014 Fyz.popis 125 l., [24] l. příl. : barev. il., grafy, mapy, tabulky Poznámky Ved. práce Alice Reissová Pozn.o dizertaci Diplomová práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2014 Dal.odpovědnost Reissová, Alice (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla marketingový management * management cestovního ruchu Předmět.hesla Žatec (Louny, Česko) Předmět.hesla marketingový mix marketingová strategie marketingová koncepce SWOT Chrám chmele a piva návštěvník turista tourism marketing mix marketing strategy marketing concept Temple of Hops and Beer visitor tourist Forma, žánr diplomové práce Konspekt 338.3/.4 - Hospodářská a výrobní odvětví MDT 658.8:005 * 338.486 * (437.315) * (437.15) * (043)378.2 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00169381 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info DA 3265 3300703265 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1