Počet záznamů: 1
Marketingový mix divize VAIO firmy Sony
Údaje o názvu Marketingový mix divize VAIO firmy Sony [rukopis] / Veronika Slivová Osobní jméno Slivová, Veronika, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2011 Fyz.popis 47 l., [6] l. příl. : il., grafy, schémata, tab. Poznámky Lic. smlouva Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2011 Dal.odpovědnost Jánská, Michaela (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla marketing * životní cyklus výrobků * ceny * reklama a propagace * prodej Předmět.hesla marketingový mix produkt životní cyklus produktu faktory ovlivňující výši ceny metody využívané při tvorbě cen distribuce distribuční cesty marketing mix marketing product product life cycle price factors affecting price methods used in pricing distribution distribution channels promotion Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 659.1 * 339.187 * 338.5 * 658.62:005.41 * 339.138 * 658.8 * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00134428 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-BP 5171 4212132968 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1