Počet záznamů: 1  

Marketingový mix divize VAIO firmy Sony

  1. Údaje o názvuMarketingový mix divize VAIO firmy Sony [rukopis] / Veronika Slivová
    Osobní jméno Slivová, Veronika, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2011
    Fyz.popis47 l., [6] l. příl. : il., grafy, schémata, tab.
    PoznámkyLic. smlouva
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2011
    Dal.odpovědnost Jánská, Michaela (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla marketing * životní cyklus výrobků * ceny * reklama a propagace * prodej
    Předmět.heslamarketingový mix produkt životní cyklus produktu faktory ovlivňující výši ceny metody využívané při tvorbě cen distribuce distribuční cesty marketing mix marketing product product life cycle price factors affecting price methods used in pricing distribution distribution channels promotion
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT659.1 * 339.187 * 338.5 * 658.62:005.41 * 339.138 * 658.8 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00134428
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 51714212132968sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.