Počet záznamů: 1
Marketingová strategie firmy ABC Podlahy
Údaje o názvu Marketingová strategie firmy ABC Podlahy [rukopis] / Miroslav Mojžíš Osobní jméno Mojžíš, Miroslav, (autor diplomové práce nebo disertace) Vyd.údaje 2011 Fyz.popis 49 l., [10] l. příl. : grafy, tab. Poznámky Lic. smlouva Pozn.o dizertaci Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2011 Dal.odpovědnost Celer, Čeněk, 1954- (vedoucí diplomové práce nebo disertace) Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti) Předmět.hesla úspěch * marketing * analýza nákladů a přínosů Předmět.hesla Litoměřice (Česko : oblast) Předmět.hesla BCG matice krytické faktory úspěchu Litoměřicko marketingový mix marketingový plán marketingová strategie SWOT analýza BCG-matrix critical success factor Litoměřicko SWOT analysis marketing mix marketing plan marketing strategy Forma, žánr bakalářské práce Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 657.478 * 339.138 * 658.8 * 17.024.4 * (437.315) * (043)378.22 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština URL https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00134479 Druh dok. Vysokoškolské práce Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-BP 5140 4212132899 sklad C pouze prezenčně
Počet záznamů: 1