Počet záznamů: 1  

Marketingová strategie firmy ABC Podlahy

  1. Údaje o názvuMarketingová strategie firmy ABC Podlahy [rukopis] / Miroslav Mojžíš
    Osobní jméno Mojžíš, Miroslav, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2011
    Fyz.popis49 l., [10] l. příl. : grafy, tab.
    PoznámkyLic. smlouva
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická, 2011
    Dal.odpovědnost Celer, Čeněk, 1954- (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomiky podniku (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla úspěch * marketing * analýza nákladů a přínosů
    Předmět.hesla Litoměřice (Česko : oblast)
    Předmět.heslaBCG matice krytické faktory úspěchu Litoměřicko marketingový mix marketingový plán marketingová strategie SWOT analýza BCG-matrix critical success factor Litoměřicko SWOT analysis marketing mix marketing plan marketing strategy
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT657.478 * 339.138 * 658.8 * 17.024.4 * (437.315) * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00134479
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 51404212132899sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.