Počet záznamů: 1  

International marketing

  1. Údaje o názvuInternational marketing : theory, practices and new trends / Hana Machková, Petr Král, Markéta Lhotáková a kolektiv
    Osobní jméno Machková, Hana (autor)
    Údaje o vydání1st ed.
    Vyd.údajePraha : Oeconomica, 2010
    Fyz.popis191 s. : il. ; 25 cm
    ISBN978-80-245-1643-1 (brož.) : Kč 350,00
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
    Dal.odpovědnost Král, Petr, 1979- (autor)
    Lhotáková, Markéta, 1971- (autor)
    Dal.odpovědnost Vysoká škola ekonomická v Praze
    Předmět.hesla mezinárodní marketing * export marketing
    Forma, žánr kolektivní monografie * collective monographs
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT658.8:339.564 * (048.8:082)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.angličtina
    URL Obsah
    Druh dok.Knihy
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-SE 35824212132212volný výběr P710 2010Doba výp. 31 dní
    International marketing

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.