Počet záznamů: 1  

Marketingová strategie města

  1. Údaje o názvuMarketingová strategie města [rukopis] / Petra Votočková
    Osobní jméno Votočková, Petra, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Vyd.údaje2010
    Fyz.popis59 l., 13 l. příl. : il.
    PoznámkyLic. smlouva
    Pozn.o dizertaciBakalářská práce -- Fakulta sociálně ekonomická, 2010
    Dal.odpovědnost Reissová, Alice (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra obchodu a služeb (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla města * rozvoj měst * marketing * cestovní ruch
    Předmět.hesla Rumburk (Česko)
    Předmět.heslastrategie obyvatelé návštěvníci podnikatelé produkt propagace city strategy development residents visitors business product tourism promotion
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt339 - Obchod
    MDT711.4 * 911.375 * 352 * 711.4/.8 * 338.48 * 339.138 * 658.8 * (437.315) * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00105051
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    S-BP 46944212131845sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.