Počet záznamů: 1
Marktforschung in deutscher Sprache
Údaje o názvu Marktforschung in deutscher Sprache / Hilda Bártová, Vladimír Bárta Osobní jméno Bártová, Hilda (autor) Údaje o vydání 3., přeprac. vyd. Vyd.údaje Praha : Oeconomica, 2007 Fyz.popis 194 s. : il. ; 30 cm ISBN 978-80-245-1244-0 (brož.) : Poznámky Nad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta podnikohospodářská. 200 výt. Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Dal.odpovědnost Bárta, Vladimír, 1933- (autor) Dal.odpovědnost Vysoká škola ekonomická v Praze. Podnikohospodářská fakulta Předmět.hesla marketingový výzkum * němčina * odborné texty * marketing research * German language * professional texts Forma, žánr učebnice vysokých škol * textbooks (higher) Konspekt 658 - Řízení a správa podniku 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 658.8:005.52 * 811.112.2 * 81'42'373.46 * (075.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. němčina Druh dok. Knihy Signatura Čár.kód Dislokace Volný výběr Info S-SE 2810 4212126424 volný výběr P710 2007 Doba výp. 31 dní S-SE 2810 a 4212129082 volný výběr P710 2007 Doba výp. 31 dní
Počet záznamů: 1