Počet záznamů: 1  

Vliv značky Starbucks na nákupní chování

  1. Údaje o názvuVliv značky Starbucks na nákupní chování / Šárka Valčíková
    Další variantní názvyVliv značky na nákupní chování spotřebitelů
    Osobní jméno Valčíková, Šárka, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Fyz.popis50 stran : grafy
    PoznámkyOponent Václav Rybáček. Vedoucí práce Vojtěch Kotrba
    AbstraktSpotřebitelé se rozhodují o nákupu produktu na základě značky. Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu spotřebního chování při nákupu Starbucks kávy. Cílem práce je vyhodnotit vliv této značky na nákupní rozhodování spotřebitelů. Dílčím cílem je nalezení faktorů, které nejvíce motivují spotřebitele ke koupi kávy. Ke splnění cíle je použito kvantitativní šetření ve formě dotazníkového šetření, který zkoumá postoje spotřebitelů k této značce. Výzkumný soubor představuje 115 respondentů, kteří mají kladný vztah ke konzumaci kávy, od 14 do 50 let, s trvalým bydlištěm v Ústeckém kraji. Data jsou posléze interpretována pomocí popisné statistiky a jsou vyhodnocena výběrovým testem a chí-kvadrát testem nezávislosti, který ověřuje závislost spotřeby kávy na příjmech respondentů. Na základě zpracování dat jsou navržena doporučení pro společnost Starbucks.
    Consumer decide to buy a product on a brand basis. The bachelor thesis focuses on the analysis of consumer behaviour when buying Starbucks coffee. The aim of this thesis is to evaluate the influence of this brand on consumer purchasing decisions. The partial purpose is to find out the factors that most motivate consumers to buy coffee. To meet the purpose, a quantitative survey in the form of a questionnaire survey is used, which examines consumer´s attitudes toward this brand. The research group consists of 115 respondents who have a positive attitude towards coffee consumption, aged 14 to 50 years, with permanent residence in the Ústí region. The data are then interpreted using descriptive statistics and are evaluated by a sample test and a chi-square test by independence, which verifies the dependence of coffee consumption on respondent´s incomes. Based on data processing, recommendations for Starbucks company are proposed.
    Dal.odpovědnost Rybáček, Václav (oponent)
    Kotrba, Vojtěch (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla spotřebitelské chování * nakupování
    Předmět.hesla nákupní chování * vliv značky * loajalita značky * Starbucks * káva * spotřebitel * buying behaviour * influence of the brand * brand loyalty * coffee * consumer
    Forma, žánr bakalářské práce
    Konspekt366 - Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele
    MDT366.1 * 64.033 * (043)378.22
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00187594
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 138853300713885sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.