Počet záznamů: 1  
Vliv značky Starbucks na nákupní chování
- Údaje o názvu - Vliv značky Starbucks na nákupní chování / Šárka Valčíková - Další variantní názvy - Vliv značky na nákupní chování spotřebitelů - Osobní jméno - Valčíková, Šárka, (autor diplomové práce nebo disertace) - Vytvoření/vznik - 2022 - Fyz.popis - 50 stran : grafy - Poznámky - Oponent Václav Rybáček. Vedoucí práce Vojtěch Kotrba - Pozn.o dizertaci - Bakalářská práce -- Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem, Sociálně ekonomická fakulta, 2022 - Dal.odpovědnost - Rybáček, Václav (oponent) 
 Kotrba, Vojtěch (vedoucí diplomové práce nebo disertace)- Dal.odpovědnost - Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra ekonomie a managementu (udělovatel akademické hodnosti) - Předmět.hesla - spotřebitelské chování * nakupování - Předmět.hesla - nákupní chování vliv značky loajalita značky Starbucks káva spotřebitel buying behaviour influence of the brand brand loyalty coffee consumer - Forma, žánr - bakalářské práce - Konspekt - 366 - Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele - MDT - 366.1 * 64.033 * (043)378.22 - Země vyd. - Česko - Jazyk dok. - čeština - URL - https://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00187594 - Druh dok. - Vysokoškolské práce  - Signatura - Čár.kód - Dislokace - Volný výběr - Info - DA 13885 - 3300713885 - sklad C - pouze prezenčně 
Počet záznamů: 1