Počet záznamů: 1  

Měření a řízení zákaznické zkušenosti s cestovními kancelářemi

  1. Údaje o názvuMěření a řízení zákaznické zkušenosti s cestovními kancelářemi = Measurement and management of the customer experience with travel agencies / Romana Maxová
    Osobní jméno Maxová, Romana, (autor diplomové práce nebo disertace)
    Fyz.popis69 listů : grafy, schémata + 1 CD
    PoznámkyVedoucí práce Olga Faltejsková. Oponent Radek Zelinka
    AbstraktTato práce je zaměřena na analýzu spokojenosti v oblasti cestovního ruchu a jejího vlivu na výkonnost podniku. Cílem práce je porovnat výsledky hodnocení zákazníků a odborné poroty. V první části je popsán cestovní ruchu jako průmyslové odvětví a možnosti měření zákaznické zkušenosti. Následně je proveden průzkum trhu cestovního ruchu. Vyhodnocení spokojenosti zákazníků je spočítáno především pomocí ukazatele Net Promoter Score na základě dat získaných prostřednictvím dotazníkového šetření. Jsou vyhodnoceny příčiny nespokojenosti zákazníků cestovních kanceláří a jejich dopad na finanční ukazatele podniku. Důraz na zkvalitnění služeb byl kladen především na skupinu pasivních zákazníků, kteří by mohli pozitivně ovlivnit další výsledky. Výsledky průzkumu jsou následně porovnány s vyhodnocením nejlepších cestovních kanceláří podle Velké ceny cestovního ruchu a TTG Awards.
    This thesis is focused on saticsfestion analysis in the area of tourism and its influence on business performance. The aim is to compare the results of the customer reviews and reviews of the professional jury. The first part describes tourism as branch of industry and the possibility of measuring the customer experience. Than there is surveyed the tourism market. Evaluation of customer satisfaction is calculated mainly with using the Net Promoter Score indicators based on data collected through a questionnaire survey. There are analyzed the causes of customer dissatisfaction travel agencies and its impact on financial indicators of the company. The emphasis on improving services was placed on the passive group of customers who could positively affect next results. The results of market research were compared with the evaluation of the best travel agencies by the Grand Prize of Tourism and TTG Awards.
    Dal.odpovědnost Faltejsková, Olga (vedoucí diplomové práce nebo disertace)
    Zelinka, Radek (oponent)
    Dal.odpovědnost Univerzita J.E. Purkyně v Ústí nad Labem. Katedra financí a účetnictví (udělovatel akademické hodnosti)
    Předmět.hesla cestovní ruch * cestovní kanceláře
    Předmět.hesla spokojenost zákazníka * Net Promoter Score * tourism * travel agency * customer satisfaction
    Forma, žánr diplomové práce
    Konspekt338.3/.4 - Hospodářská a výrobní odvětví
    MDT338.48 * 338.486.21 * (043)378.2
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    URLhttps://portal.ujep.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=00171892
    Druh dok.Vysokoškolské práce
    SignaturaČár.kódDislokaceVolný výběrInfo
    DA 76823300707682sklad Cpouze prezenčně

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.