Search results

  1. 49 marketingových tajemství pro zaručené zvýšení prodeje / Ron Finklestein ; [překlad Daniel Orgoník]   .  Brno :  Computer Press,  2010 . 279 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    volný výběr10/000
  2. 8 strategií růstu : jak ovládnout trh / Philip Kotler, Milton Kotler ; [překlad Kateřina Růžičková]   .  Brno :  BizBooks,  2013 . 208 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    volný výběr10/000
  3. Analýza marketingových strategií v oblasti prodeje nealkoholických nápojů aplikovaných na příkladu firmy KOFOLA a.s [rukopis] / Jan Štěpánek   .  2007 . 43 l., 3 l. příl.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C00/100
  4. Analýza produktů měst podle jejich velikostní kategorie [rukopis] / Tomáš Dirda   .  2010 . 51 l.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C00/100
  5. Analýza prostředí firmy Curaden [rukopis] / Kateřina Hájková   .  2014 . 58 l.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C10/000
  6. B-to-B marketing : strategicmarketingová analýza pro vytváření tržních příležitostí / Hana Lošťáková   .  Praha :  Professional Publishing,  2005 . 186 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    volný výběr10/000
  7. Efektivní systém řízení strategie : nový nástroj zvyšování výkonnosti a vytváření konkurenční výhody / Robert S. Kaplan, David P. Norton ; [z angličtiny přeložila Irena Grusová]   .  Praha :  Management Press,  2010 . 325 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    volný výběr11/000
  8. Global marketing : a decision-oriented approach / Svend Hollensen   .  Harlow ; New York :  Financial Times ; Prentice Hall,  2011 . xliii, 756 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    volný výběr01/000
    Global marketing
  9. Innovative B2B marketing : new models, processes and theory / Simon Hall   .  London ; New York ; New Delhi : Kogan Page, 2022 . 1 online zdroj (xxii, 354 stran)
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    elektronické knihy01/000
    book
  10. Intelligent marketing : employing new-age technologies / V. Kumar ; foreword by Philip Kotler   .  Los Angeles ; London ; New Delhi ; Singapore ; Washington D.C. ; Melbourne : SAGE : Response Business Books, 2021 . xvi, 295 stran
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    volný výběr10/000

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.