Search results
- 49 marketingových tajemství pro zaručené zvýšení prodeje / Ron Finklestein ; [překlad Daniel Orgoník] . Brno : Computer Press, 2010 . 279 s.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations volný výběr 1 0/0 0 0 - 8 strategií růstu : jak ovládnout trh / Philip Kotler, Milton Kotler ; [překlad Kateřina Růžičková] . Brno : BizBooks, 2013 . 208 s.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations volný výběr 1 0/0 0 0 - Analýza marketingových strategií v oblasti prodeje nealkoholických nápojů aplikovaných na příkladu firmy KOFOLA a.s [rukopis] / Jan Štěpánek . 2007 . 43 l., 3 l. příl.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations sklad C 0 0/1 0 0 - Analýza produktů měst podle jejich velikostní kategorie [rukopis] / Tomáš Dirda . 2010 . 51 l.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations sklad C 0 0/1 0 0 - Analýza prostředí firmy Curaden [rukopis] / Kateřina Hájková . 2014 . 58 l.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations sklad C 1 0/0 0 0 - B-to-B marketing : strategická marketingová analýza pro vytváření tržních příležitostí / Hana Lošťáková . Praha : Professional Publishing, 2005 . 186 s.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations volný výběr 1 0/0 0 0 - Efektivní systém řízení strategie : nový nástroj zvyšování výkonnosti a vytváření konkurenční výhody / Robert S. Kaplan, David P. Norton ; [z angličtiny přeložila Irena Grusová] . Praha : Management Press, 2010 . 325 s.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations volný výběr 1 1/0 0 0 - Global marketing : a decision-oriented approach / Svend Hollensen . Harlow ; New York : Financial Times ; Prentice Hall, 2011 . xliii, 756 s.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations volný výběr 0 1/0 0 0 - Innovative B2B marketing : new models, processes and theory / Simon Hall . London ; New York ; New Delhi : Kogan Page, 2022 . 1 online zdroj (xxii, 354 stran)
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations elektronické knihy 0 1/0 0 0 - Intelligent marketing : employing new-age technologies / V. Kumar ; foreword by Philip Kotler . Los Angeles ; London ; New Delhi ; Singapore ; Washington D.C. ; Melbourne : SAGE : Response Business Books, 2021 . xvi, 295 stran
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations volný výběr 1 0/0 0 0