Search results
- Analýza marketingového mixu výrobků privátních značek společnosti Kaufland ČR, v. o. s. a jeho dopadu na vývoj prodejů těchto výrobků [rukopis] / Jakub Hladký . 2012 . 44 l.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations sklad C 0 0/1 0 0 - Analýza reklamní kampaně společnosti EXIM-ÚSTÍ, s. r. o. [rukopis] = Analysis of advertising campaign of the company EXIM-USTI, s. r. o. / Václav Šmejkal . 2010 . 73 l., 10 l. příl.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations sklad C 0 0/1 0 0 - Analýza venkovní reklamy v České republice a její vývoj : [rukopis] Lenka Taussigová . 2006 . 59 l., 6 l. příl.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations sklad C 0 0/1 0 0 - Facebook jako účinný reklamní nástroj / Tomáš Kellner . 2017 . 58 listů, 11 nečíslovaných listů příloh
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations sklad C 0 0/1 0 0 - Investování do mediální kampaně : [rukopis] Jana Lidická . 1998 . 44 s., 5 s. příl.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations sklad C 0 0/1 0 0 - Marketing ve veřejném sektoru [rukopis] / Klára Křehlová . 2012 . 52 l., [1] l. příl.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations sklad C 0 0/1 0 0 - Návrh reklamní kampaně českého podniku vstupujícího na ruské trhy / Mariia Korneeva . 2017 . 50 listů
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations sklad C 0 0/1 0 0 - Návrh reklamní kampaně českého podniku vstupujícího na ruské trhy / Stanislav Varnakov . 2016 . 44 listů
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations sklad C 0 0/1 0 0 - Osobennosti organizacii reklamnoj dejatel'nosti [rukopis] / Dmitry Marenkov . 2011 . 45 l., [6] l. příl.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations sklad C 0 0/1 0 0 - Propagace a její využití při získávání zákazníků ve firmě Stěhování Mamut s. r. o. / Kristina Dörnerová . . 85 stran
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations sklad C 0 0/1 0 0