Search results
- Jak sestavit marketingový plán / John Westwood . Praha : Grada, 1999 . 117 s.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations volný výběr 1 0/0 0 0 - Marketingový audit a kontrola / Jana Lyková . Praha : Grada, 2000 . 117 s.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations volný výběr 1 0/0 0 0 - Marketingový audit a kontrola firmy AutoDOOR : [rukopis] Jan Kadubec . 2003 . 47 s., 23 s. příl.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations sklad C 0 1/0 0 0 - Práce s uživateli společnosti v SaaS odvětví / Viet Anh Chu . 2019 . 64 stran
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations sklad C 0 0/1 0 0 - Ročenka českého obchodu a marketingu 2002 . Praha : Incoma Research, 2002 . 1 CD-ROM
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations sklad A 1 0/0 0 0 - Sestavte dobrý marketingový plán : jak správně stanovit strategii, efektivně plánovat a dosahovat marketingových cílů / John Westwood ; překlad: Tomáš Piňos . V Brně : Lingea s.r.o., 2020 . 174 stran
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations volný výběr 1 0/0 0 0 - Škola marketingu : ilustr. průvodce pro manažery / Peter Morris, Malcolm H. B. McDonald ; z angl. přel. Hana Parkánová ; odb. revize překladu Jana Kropáčková ; graf. upravil Milan Albich . Praha : J. Kanzelsberger, 1992 . 103 s.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations sklad E 4 0/0 0 0