Search results

  1. (Ne)spokojený zákazník - náš cíl?! : jak získat zákazníka špičkovými službami / Ivan Nový, Jörg Petzold   .  Praha :  Grada,  2006 . 159 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    volný výběr21/000
  2. (Ne)šťastný manažer® : příběhy o (ne)mocném světě nejen pro manažery : tři principy, na kterých (ne)stojí svět : zpověď manažera / Martin Nemrava   .  [Česko] : [Martin Nemrava], [2019]  Art D - Grafický ateliér Černý s.r.o.  ©2019 . 203 stran
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    volný výběr10/000
  3. 10 jednoduchých kroků jak se zbavit stresu jednou provždy / Suzannah Olivier ; [z originálu ... přeložila Bronislava Grygová]   .  Olomouc :  ANAG,  c2009 . 213 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    volný výběr10/000
  4. 10 kroků k obchodnímu úspěchu : mentální trénink pro rozhodování ve stresu / Christoph Wahlen ; [překlad Tomáš Kurka]   .  Praha :  Grada,  2012 . 239 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    volný výběr10/000
  5. 10 kroků k vyššímu výkonu pracovníků : jak snadno a účinně předcházet nedostatkům v práci / Jan Urban   .  Praha :  Grada,  2012 . 123 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    volný výběr30/000
  6. 10 nejdražších manažerských chyb   .  Grada Publishing  2010 . 176
    10 nejdražších manažerských chyb
  7. 10 nejdražších manažerských chyb / Jan Urban   .  Praha :  Grada,  2010 . 166 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad B10/000
  8. 10 smrtelných marketingových hříchů : jak je rozpoznat a nespáchat / Philip Kotler ; [překlad Jiří Adamík, Josef Malý]   .  Praha :  Grada,  2005 . 139 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    volný výběr10/000
  9. 10 zlatých pravidel péče o zákazníka, aneb, CRM v digitálním věku / Ivan Bureš & Pavel Řehulka   .  Praha :  Management Press,  2006 . 158 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    volný výběr10/000
  10. 10 zlatých pravidel péče o zákazníka, aneb, CRM v digitálním věku / Ivan Bureš & Pavel Řehulka   .  Praha :  Management Press,  2001 . 158 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    volný výběr10/000

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.