Search results

  1. Czech Republic corporate identity / Adéla Zemanová   .  Liberec Economic Forum.Liberec Economic Forum 2009.s. 422-431.
    article
  2. Image a firemní identita / [Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš]   .  Praha :  Grada,  2009 . 190 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    volný výběr20/000
  3. Image a firemní identita / Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš, Jan Binar   .  Praha : Grada Publishing, 2020 . 223 stran
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    volný výběr10/000
  4. Image as an instrument of marketing communication of the university / Zuzana Švandová   .  Liberec Economic Forum.Liberec Economic Forum 2009.s. 370-378.
    article
  5. Image Činoherního studia města Ústí nad Labem / Veronika Rehušová   .  2018 . 87 stran
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C00/100
  6. Image podniku KS Kolbenschmidt Czech Republic, a. s. / Markéta Bezemková   .  2017 . 56 listů
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C00/100
  7. Posouzení kompetencí manažera v nadnárodní společnosti [rukopis] / Martina Pokorná   .  2011 . 64 l., [7] l. příl.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C00/100
  8. Postavení firmy WITTE Automotive na regionálním trhu práce / Michaela Vraná   .  2016 . 55 listů
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C00/100
  9. Praktická učebnice tvorby firemního stylu / Stanislav Horný   .  [Průhonice] : Professional Publishing, 2016 . 187 stran
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    volný výběr10/000


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.