Search results

  1. Marketing a systém řízení [rukopis] / Markéta Podlesná   .  2011 . 77 l., [4] l. příl.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C00/100
  2. Nová norma sociální odpovědnosti [rukopis] / Petra Kutiková   .  2011 . 62 l., [2] l. příl.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C00/100
  3. Postup při zavádění systému řízení jakosti dle normy ČSN EN ISO 9001:2001 a postupný přechod na požadavky normy ČSN EN ISO/TS 16 949:2002 ve společnosti Donaldson Czech Republic s.r.o [rukopis] = Process of quality system implementation according to ČSN EN ISO 9001:2001 and gradation to the requirements of ČSN EN ISO/TS 16 949:2002 in Donaldson Czech Republic s.r.o / Jiří Ježek   .  2009 . 43 l., [21] l. příl.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C00/100
  4. Spokojenost uživatelů a ICT služby orientované na byznys / Martin Dušek   .  Inovativní přístupy služeb.Inovativní přístupy služeb.l. [9-10].
    article
  5. Význam a realizace systému managementu kvality a životního prostředí pro automobilový průmysl [rukopis] / Tomáš Brabec   .  2010 . 49 l., 2 l. příl.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C00/100
  6. Zavádění systému řízení kvality ISO 9001 ve společnosti proOFFICE,s.r.o. [rukopis] / Marek Matiko   .  2010 . 44 l., [7] l. příl.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C00/100


  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.