Search results

  1. HFIS - Informační systém HF TUL / Zbyněk Hubínka   .  Technická univerzita v Liberci.s. 66-73.Liberecké informatické fórum 2006.
    article
  2. Multiagentní model systému vysokých škol s optimalizujícími agenty / Jiří Hlaváček   .  Cahlík, Tomáš.s. 119-136.Multiagentní přístupy v ekonomii.
    article
  3. Multiagentní model systému vysokých škol s procedurální racionalitou agentů / Tomáš Cahlík, Jana Marková   .  Cahlík, Tomáš.s. 137-153.Multiagentní přístupy v ekonomii.
    article
  4. PR a komunikace vysoké školy s podnikatelským sektorem / Zuzana Švandová   .  Spolupráce firem a vysokých škol v oblasti marketingu II.s. 122-126.
    article
  5. Spolupráca firiem a vysokých škol v rámci klastrov / Milan Kubina, Viliam Lendel   .  Spolupráce firem a vysokých škol v oblasti marketingu II.s. 39-46.
    article
  6. Spolupráce České zemědělské univerzity v Praze s podniky agrárního sektoru / Aleš Hes, Ivana Hesová   .  Spolupráce firem a vysokých škol v oblasti marketingu II.s. 29-33.
    article
  7. Spolupráce fakulty managementu a ekonomiky UTB ve Zlíně a firem v oblasti marketingu / Pavla Staňková   .  Spolupráce firem a vysokých škol v oblasti marketingu II.s. 102-109.
    article
  8. Spolupráce VŠ a firem v oblasti marketingu / Marta Regnerová, Daniela Šálková   .  Spolupráce firem a vysokých škol v oblasti marketingu II.s. 97-101.
    article
  9. Sustainable universities / Marcela Davidová   .  TOP 2010.s. 73-78.
    article
  10. Uplatňovanie marketingu a PR v podmienkach univerzít v SR / Dagmar Lesáková   .  Spolupráce firem a vysokých škol v oblasti marketingu II.s. 47-51.
    article

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.