Search results

  1. Celoroční projekt na podporu a rozvoj předčtenářské gramotnosti v MŠ / Simona Kopecká   .  2017 . 55 listů
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C00/100
  2. Četba u sociálně znevýhodněných žáků na 1. stupni ZŠ / Petra Stádníková   .  2018 . 68 listů
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C00/100
  3. Četba v mladším školním věku jako základ komunikační kompetence pedagogů na 1. stupni ZŠ v Ústeckém kraji / Lenka Lapková   .  2020 . 85 listů
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C00/100
  4. Čtenářská gramotnost u žáků 3. ročníků na vybraných základních školách / Iveta Hradcová   .  2018 . 71 stran, 9 nečíslovaných stran příloh
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C00/100
  5. Čtenářská gramotnost u žáků 5. ročníku / Petr Pěnička   .  2017 . 71 listů
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C00/100
  6. Čtenářská gramotnost ve vybraných 5. ročnících ZŠ na Rakovnicku / Tereza Rácová   .  2016 . 111 listů
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C00/100
  7. Čtenářská gramotnost žáků 2. stupně ZŠ v Ústeckém a Libereckém kraji / Nikola Mánková   .  2017 . 86 listů
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C00/100
  8. Čtenářská gramotnost žáků z vybraných 4. a 5. ročníků ZŠ na Mostecku / Sandra Brunnerová   .  2017 . 60 listů, [10] nečíslovaných listů příloh
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C00/100
  9. Čtenářské dílny ve výuce na střední škole / Jan Zálabák   .  2016 . 66 listů
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C00/100
  10. Čtenářské zájmy a zvyky žáků základních škol (výzkum - Teplicko) [rukopis] / Miroslava Kutílková   .  2015 . 86 l.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad C00/100

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.