Search results

  1. (Ne)spokojený zákazník - náš cíl?! : jak získat zákazníka špičkovými službami / Ivan Nový, Jörg Petzold   .  Praha :  Grada,  2006 . 159 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    volný výběr21/000
  2. 10 zlatých pravidel péče o zákazníka, aneb, CRM v digitálním věku / Ivan Bureš & Pavel Řehulka   .  Praha :  Management Press,  2006 . 158 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    volný výběr10/000
  3. 10 zlatých pravidel péče o zákazníka, aneb, CRM v digitálním věku / Ivan Bureš & Pavel Řehulka   .  Praha :  Management Press,  2001 . 158 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    volný výběr10/000
  4. 33 rad jak pečovat o zákazníka / Jiří Brabec   .  Brno :  Computer Press,  2004 . iv, 106 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    volný výběr20/000
  5. Aktivní CRM : řízení vztahů se zákazníky / Jarmo R. Lehtinen ; [přeložila Alena Svozilová]   .  Praha :  Grada,  2007 . 158 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad D10/000
    volný výběr41/010
  6. Aktivní vztah k zákazníkům pomocí CRM : strategie, praktické příklady a scénáře / Harry Wessling   .  Praha :  Grada,  2003 . 192 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    volný výběr10/000
  7. Bezonomie / Brian Dumaine ; z anglického originálu Bezonomics přeložil Martin Novák   .  Praha : Dobrovský s.r.o., 2021 . 344 stran
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    volný výběr10/000
  8. Budoucnost konkurence : spoluvytváření jedinečné hodnoty se zákazníkem / C.K. Prahalad & Venkatram Ramaswamy ; [z anglického originálu ... přeložila Irena Grusová]   .  Praha :  Management Press,  2005 . 277 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    sklad D10/000
    volný výběr11/000
  9. Buzz : 50 maličkostí, které mají velký vliv na prvotřídní služby zákazníkům / David Freemantle ; [z anglického originálu přeložil Pavel Medek]   .  Praha ; Praha ; Praha :  Management Press,  2006 . 127 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    volný výběr10/000
  10. CRM : řízení vztahů se zákazníky / Vít Chlebovský   .  Brno :  Computer Press,  2005 . vi, 190 s.
    Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations
    volný výběr11/000

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.