Search results
- B-to-B marketing : strategická marketingová analýza pro vytváření tržních příležitostí / Hana Lošťáková . Praha : Professional Publishing, 2005 . 186 s.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations volný výběr 1 0/0 0 0 - Business-to-business marketing : relationships, networks & strategies / Nick Ellis . Oxford : Oxford University Press, 2011 . xxvii, 351 stran
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations FSE - Povolná L. Ing. 0 0/1 0 0 volný výběr 2 0/0 0 0 - Industriegütermarketing / Klaus Backhaus, Markus Voeth . München : Vahlen, 2007 . xxi, 656 s.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations volný výběr 0 1/0 0 0 - Strategie B2B digitálního marketingu : jak využít nové business-to-business strategie a modely k dosažení růstu firmy / Simon Hall ; překlad: Martin Bednarski . V Brně : Lingea, 2022 . 363 stran
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations volný výběr 1 0/0 0 0