Search results
- Advanced introduction to consumer behavior analysis / Gordon Foxall . Cheltenham : Edward Elgar Publishing, 2017 . xi, 139 stran
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations PE - Slavík dr. 0 0/1 0 0 - Business research methods / Donald R. Cooper, C. William Emory . Chicago : Irwin, 1995 . 681 s.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations sklad D 1 0/0 0 0 - Chování spotřebitele a výzkum trhu / Hilda Bártová, Vladimír Bárta, Jan Koudelka . Praha : Oeconomica, 2002 . 209 s.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations sklad D 5 0/0 0 0 - Inovativní marketing : jak kreativním myšlením vítězit u zákazníků / Philip Kotler & Fernando Trias de Bes ; [překlad Hana Machková, Jiří Adamík, Josef Malý] . Praha : Grada Publishing, 2005 . 199 s.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations volný výběr 3 1/0 0 0 - Konzument : obrazy spotřebitele v reklamě, kritice konzumu a ochraně spotřebitele 1945-1989 / Nepomuk Gasteiger ; [z německého originálu ... přeložil Milan Váňa] . Praha : Academia, 2015 . 233 s.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations volný výběr 1 0/0 0 0 - Kvalita služeb sportovních zařízení a možnosti jejího hodnocení / Jan Šíma . Praha : Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum, 2016 . 113 stran
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations volný výběr 1 0/0 0 0 - Marketing : klíč k rozhodování, co prodávat, komu a jak / Regine Kalka, Andrea Mäßen ; [překlad Věra Vávrová] . Praha : Grada Publishing, 2003 . 110 s.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations volný výběr 2 0/0 0 0 - Marketing měst a obcí / Lidmila Janečková, Miroslava Vaštíková . Praha : Grada, 1999 . 178 s.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations volný výběr 1 1/0 0 0 - Marketing metrics : the manager's guide to measuring marketing performance / Neil T. Bendle, Paul W. Farris, Phillip E. Pfeifer, David J. Reibstein . [Boston] : Pearson, [2021] ©2021 . xix, 491 stran
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations volný výběr 1 0/0 0 0 - Marketing podle cílových skupin : [jak žijeme, co kupujeme, čím se řídíme] / Jochen Kalka, Florian Allgayer ; [překlad Barbora Nosková] . Brno : Computer Press, 2007 . vii, 270 s.
Dislocation Available Unavail./Only at library Issued Reservations volný výběr 1 1/0 0 0